Opieka serwisowa

Usługa opieki serwisowej jest polecana dla klientów, którzy nie chcą utrzymywać własnego pionu informatycznego (zatrudniać specjalistów IT). Dzięki korzystaniu z naszej asysty technicznej można utrzymać na wysokim poziomie niezawodność użytkowanego systemu informatycznego oraz zminimalizować czas usuwania jego awarii.

W ramach opieki serwisowej:

  • wykonujemy okresowe przeglądy i konserwacje sprzętu komputerowego
  • wykonujemy aktualizację systemów operacyjnych i oprogramowania
  • naprawiamy i wymieniamy uszkodzony sprzęt komputerowy w jak najkrótszym czasie
  • udzielamy pomocy na bieżąco poprzez telefon i zdalny dostęp internetowy
  • wykonujemy i nadzorujemy archiwizację danych
  • udostępniamy miejsce na serwerze w celu prowadzenia własnego serwisu WWW
  • pomagamy w pozostałych działaniach (np. ochrona danych osobowych, BIP)

Dlaczego zawarcie umowy na opiekę serwisową jest lepsze niż usługi "na wezwanie"?

  • czas reakcji jest z reguły krótszy - na zasadzie pierwszeństwa
  • nadzór nad systemem informatycznym prowadzony jest w sposób ciągły, a nie wyrywkowo
  • w trakcie cyklicznych przeglądów sprzętu wykrywamy problemy, który mogą spowodować awarię
  • niektóre czynności serwisowe planujemy z wyprzedzeniem i wykonujemy je po godzinach pracy
  • dzięki naszemu doświadczeniu możemy proponować lepsze rozwiązania od istniejących
  • udzielamy upustu przy zakupie sprzętu komputerowego
  • w czasie naprawy możemy udostępnić klientowi sprzęt zastępczy